Produkty pro management systém (2)

Systém správy dokumentů

Systém správy dokumentů

Ukládejte, sdílejte, tříděte a archivujte své dokumenty plynule v bezpečném prostředí, jako je Odoo Documents. Využijte také další funkce, které tento software nabízí: - organizujte své dokumenty do pracovních prostorů - používejte více štítků pro rychlé nalezení informací, které hledáte - přiřazujte úkoly k dokumentu To vám zajistí, že vše bude provedeno správnou osobou ve správný čas.
CRM (Řízení vztahů se zákazníky) - Software

CRM (Řízení vztahů se zákazníky) - Software

Tento modul "CRM" umožňuje spravovat vaše vztahy, vaše obchodní příležitosti a vaše obchodní výdaje: Správa kontaktů Správa třetích stran: Údaje o třetích stranách, Asociace kontaktů a třetích stran, Správa třetích stran podle odvětví, Správa hodnocení třetích stran Správa obchodních příležitostí Správa obchodních výdajů Tento modul zahrnuje GED (Elektronická správa dokumentů), která umožňuje archivaci ad hoc dokumentů.